close

Day 3 (2016-11-22) : 日光江戶村

今日原本可以瞓晏些少,但係未夠7點就比地震震醒左。手機App不停響,報告有關地震消息。開電視睇,原來係日本福島縣對開海域發生 7.4 級強烈地震,鄰近宮城縣的仙台港,錄得高達 1.4 米的海嘯。見咁大單野就去窗邊睇下有冇人走出街避難,點知成條街都冇人,其他房間又冇咩動靜,所以都係瞓到有早餐食先起身。

地震

 

食完早餐就出發。今日得一個行程就係日光江戶村。日光江戶村有免費巴士接送,酒店離接駁巴士站都係幾分鐘路程,雖然有 NIKKO ALL AREA PASS 搭本地巴士唔使錢,但我地就慢慢行過去。先經過 神橋 。神橋是日本唯一的古橋,也是日本三大奇橋之一。

日光神橋

 

好快就去到接駁巴士站,巴士就停係 冨士屋観光センター 對面,我地早左到,司機見到我地就好開心問我地買左入塲券未,因為日光江戶村既網頁內有割引券,我地原本打算到場先去購票,但司機就帶咗我地入去 冨士屋観光センター ,原來係入面買先係最平,真係要多謝個位司機。全車得我們兩個同另外一家三口的西人。

日光江戶村免費巴士

日光江戶村

 

9:50準時開車,10:30準時到達日光江戶村。入到去見到吉祥物即刻排隊影相。

日光江戶村

睇完忍者Show,一眾演員出來跟遊客合照。

日光江戶村

日光江戶村

日光江戶村

日光江戶村

日光江戶村

日光江戶村

日光江戶村

 

玩左大半日,搭免費接駁巴士返日光,但我地就係 JR日光駅 落車,跟住去左附近一間超級市場 リオン・ドール日光店 ,入面有熟食、壽司等等。買左壽司做晚餐然後再搭巴士返酒店。

JR日光駅

JR日光駅

 

上一篇:Day 2:出發到日光

下一篇:Day 4 : 日光+鬼怒川

 

 

arrow
arrow

    MekoDog 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()